fredag 24 september 2010

Ang måndagens avsnitt av Ullared

Måste dela med mig/reda ut några saker ur avsnittet.

  • Först nya familjen son består av (en till) Rose-Marie, Åke och dottern Josefine. Åke pratade så roligt. Han var tvungen att avsluta varje mening med ett litet ord samtidigt som han andades ut. Ja, titt, vart, se, se, titt ,ja. Kanske har han en form av tix. Hoppas man får se mer av Åke. Han fann mitt hjärta.

  • Men dottern Josefin då? Jag trodde hon hade peruk först. Håret passade inte ihop med kroppen. Eller tvärt om. Det var så tjock och fint så jag var helt säker att det var fejk första sekundrarna. Någon mer som tänkte så?

  • Får man dricka öl inne på Ullared?

  • När kanal 5 frågar folk som shoppar: -Hej, hur skulle ni se på att gifta er här i varuhuset? Är det romantiskt att gifta sig i varuhuset? Så får ett äldre par den frågar varpå tanten/damen svarar:- Jag vet inte om det är så romantiskt. Dom har ändrat om allting här, vi hittar inte nånging när vi kommer hit. ????????????????????????????????? HALLÅ: Vad har det med saken att göra?

  • Kvinnan som provar byxor utan att skyla sig mitt i en gång.

  • Tjejen med VITA strupbyxor som visar trosorna.

Fick jag med höjdpunkterna nu? Har ni några synpunkter?

2 kommentarer:

  1. Morgans kommentar:
    "Det är ont om platsbrist"... hahahahha

    SvaraRadera
  2. Helt klart! Han har tics! :)

    och jag tänkte likadant om josefine.. det såg inte så välvårdat ut :o

    SvaraRadera