måndag 27 september 2010

Shopping från Kicks


Jag köper de flesta hud- och hårprodukterna på Kicks. Idag fick jag Hårtoning och blondeshampoo av Gabbe då han skulle överraska mig med det, men nu var jag ändå med.
Har även köpt mascara då mina var gamla.
En mascara har jag fått av min kompis Jennie. Det är helt otrolig.
Clinique mascaran:
Den här mascaran tar man bort med endast varmt vatten. Använd fingertopparna för att blöta ned ögonfransarna med varmt vatten (badtemperatur är perfekt, 39 C). Eller blöt en bomullsrondell med varmt vatten, tryck mot ögat och torka sedan bort. Man blir INTE svart under ögonen utan den smular sönder med varmt vatten. Därför kan man gråta i den, gå i regn och ha på stranden. Det värsta som kan hända är att mån får en svart sulgrej under ögat som man tar bort. Ingen svart färg alls under ögat. Helt otroligt. Måste ni testa!!!

3 kommentarer:

  1. Åhh har du benvärmarna nu? Jag har inte beställt men får väl göra det nu så vi kan se ut som twins ;)

    Hihi ja den rosa cupcaken "råkade" bara stå där hihi, det är faktiskt en handkräm! :) Och den enda cupcaken jag lyckades smuggla med mig hit ner... De verkar inte gilla cupcakes här, har inte sett en enda :(

    Det är köpt från asos så nu är skorna på väg till miiig, hoppas de är snygga!

    Pusss

    P.S det där med koderna bestämmer inte jag :(

    SvaraRadera
  2. Hej! Har du mörkt hår egentligen? Hu tar du hand om ditt hår vad använder du för toning eller färg hur ofta går du till frissan?
    Du är grymt söt!

    =)
    Mvh Karin

    SvaraRadera
  3. Karin ang mitt hår.
    Skrivit ett inlägg förut:
    http://marlenezufic.blogspot.com/2010/03/produkter-jag-anvander-till-mitt-har.html

    Toningen jag hade nu är Viva color mousse 08, tar bort gult pigment i håret. Ser ut så här:
    http://static.devote.se/gallery/big/20070816/d6e8d6a5bf9cb6d87c2907834b0bdb1c.jpg

    Är en mousse och sitter 6-8 tvättar. Bar för håret, ej skadligt alls.

    Har också hemma blondeshampoo/silbershampoo som tar bort gult. Den jag köpte är den du ser på bild i detta inlägg.

    Min riktigt hårfärg är kanske ljust råttfärgat. inte vet jag.

    Frissan går jag till ytterst sällan. När jag tycker det behövs. Mitt hår växer så sakta ibland så det måste ju hinna bli långt innan jag klipepr mig. Hahahaha.

    Nu färgade jag utväxten hos frissan sist men det kostade 1400 så gör inte om det=(

    Ska du färga ditt hår Karin?

    SvaraRadera