måndag 12 april 2010

Ursäkta, jag hittar inte ut ur byggnaden

Var på Claes Olsson idag. Har ni varit påp CO i Västerås? Är ombyggt till en labyrint. Inte kul. Hade bråttom, fick hjälp att hitta hyllan med färg till skrivaren. Sen stod jag där. Gick åt ett håll. Återvändsgränd! Gick in i en annan gång. Gick fortare. Bråttom. Började nästan småspringa runt runt. Hittade inegn utväg, bara flera hyllor. Såg en personel.
Sprang fram: -Ursäkta, jag hittar inte ut ur byggnaden.
Han skrattade åt mig. Två tanter skrattade åt mig., (inte elakt, mer att det var gulligt att jag inte hittade ut. Mmm, jättesött.
- Det är inte kul. Har bråttom men hittar inte ut. Vart är kassorna?
Fick hjälp. Kom ut till slut. Kommer aldrig er gå dit. Buhuhu=(

1 kommentar:

  1. haha!
    Jag har gjort samma sak. Inte nog med att gångarna är trånga och butiken är omöjlig att hitta i så hade jag barnvagnen med mig. Och som om inte det vore nog så hittade jag inte hissen då (för jag var så stressad och förbannad) så fick jag åka rulltrappa (4 stycken) med barnvagnen.
    Fan, jag hittade ut till slut. Vilket skitbygge.

    SvaraRadera