söndag 4 april 2010

Ni kommer inte att tro mig, men jag var ut igår

Kära läsare. Ni kommer kanske inte att tro mig men jag var ut igår. Vill inte kalla det krogen men jag var ut i alla fall.
Först var ju Gabbe och jag på proenad och år glass på kajen, sen he till min mamma på påskmiddag, efter det skjutsade Gabbe hem mig till Jennie och hennes sabo Robban. Gabriel kunde inte vara med för han är sjuk.
Hemmo hos Jennie satt vi i soffan med våra hundar och drack lite. Sen blev allt så kul så Gabriel kom och hätade oss och skjutsade ner oss till stan.
Så Jennie, Robban och jag gick till mitt favoritställe; Circus. Sen efter det gick vi till Harrys.
Robban är killen på bilderna som lyfter ig och som jag står med på några bilder, så ni inte tror att jag raggade igår. Hahaha
Klicka bara på bilden så kommer ni till gårdagens bilder. Inte alla så klart men de jag valt att lägga upp.
.
Hade så kul igår. Det syns på bilderna för jag skrattar på alla kort.
.

2 kommentarer:

  1. Jag hade det skit kul, robban med.... men sov hela dagen efter haha... SKIT kul=) tack... Joey hälsar till Hiro=) kram jennie

    SvaraRadera
  2. Jennie:
    Sms kl 19:00.
    "Hej, jag hade så kul igår så jag har inte gått upp än"
    Hahahha. Gud va jag har skrattat åt det än idag.

    Hiro hälsar tillbaka. Själv har jag lärt mig att med Joey går inte samma lekar som med lilla Hiro. Har rivmärken bak i nacken också. Räckte inte med det på bröstet. Haha

    Kram

    SvaraRadera