onsdag 14 april 2010

På en lite ovanlig kurs

Idag var jag på kurs om att tänka annorlunda och tänka om.
Har lärt mig massa där, tex att tänka gladare genom att tänka på ett annat sett. Denna teknik använder jag mig av dagligen och sprider även till mina närmaste.

Tyckte vi kunde vara ute idag så det blev så.

Jag och Daniel. Han kisar av solen. Jag erbjöd mig ett lån av brillorna men han tackade nej.

Sofia och Daniel solar. Får man göra så här på kurs? Ja, det var mycket fritt idag så här har vi paus.

Min lärare Joel till vänster.

Sofia och jag.


Sen körde Daniel hem mig för jag hade så många shoppingkassar med mig då jag varit på stan innan och köpt burkar, papper, gamla böcker och tidningar för att pyssla lite med.
.
Hoppas det är lika fint imorgon. Har köpt gott till gruppen då jag ska försöka få alla att vara ute igen. Mycket trevligare så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar