torsdag 15 april 2010

Gjort om burkar och knytit paket.

Igår var jag pysslig. Gjorde små doftande paket och piffade upp två loppis-burkar.

Detta behöver du:
Barnängens tvål i önskad storlek. Jag köpte 5-pack och två lite större styckvis.
Gamla tidningar som gulnat. Köpte två st från 40-talet för 20:-/st.
Billiga böcker för 5:-/st på röda korset
Snöre från Panduro. ca 40:-.
Sen slog jag in allt, INGEN TEJP! Hur fint blev det inte. Ligger framme på en byrå nu men kan även läggas i skål.



Två plåtburkar från Röda Korset som jag stylat om med scrap booking-papper och snöre från Panduro. Spetsbandet hade jag redan hemma.

2 kommentarer:

  1. Tror jag måste gå på pysselkurs hos dig. De där är exakt den stilen jag vill ha men vi bor så litet så just nu är det pojkvännens märkare färger som dominerar. Men blivit lovad sovrummet den dagen vi flyttar. (när det nu blir)

    SvaraRadera
  2. Jättefint! =) Sätt en tunn remsa tidningspapper om ljusen också för att knyta samman allt... Ett litet tips bara. ;)

    SvaraRadera