måndag 12 april 2010

Tårar

Idag har jag gråtit. Tårar har runnit ner för mina kinder. Satt i Gabriels knä och grät.
Vad har hänt?
Tar det imorgon. Är trött nu. Vi ska sova.
.
Uppdatering: 13 april
Jag skulle lägga in sandpapper i garderoben. Sen smälde jag igen dörren samtidigt som mitt huvud var på väg ut därifrån så huvudet och dörren krockade med en jävla smäll. Trodde jag spräckte ögonbrynet, kändes som om det rann blod.
Blev yr av smällen och fick sätta mig ner och det gjorde så ont och jag var så rädd så jag började störtgråta.
När jag sen såg att det inte hade hänt något mer än en bula och ett sår var jag inte lika rädd. Då fick jag sitta i Gabbes knä och gråta samtidigt som han försökte dölja sitt skratt.
.
Först tappar jag bort mig på Claes Olsson och sen får jag en bula.
Den är kanske 3 ggr så stor i verkligheten *host*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar