onsdag 30 juli 2008

Varför Våndas?

Vill bara påpeka att klockan nu är 08:44 och att jag varit uppe sedan 07:55. Varför? Jo, för det är 35.3 grader i lägenheten och jag låg och höll på att stryka med i min säng. Då var det lika bra att gå upp. Mycket att göra här hemma. Senare idag blir det väl att ligga vid poolen och sola och bada.

Igår var jag sugen på baileys. Jag gick ut på loftgången och ropade till mina grannar att jag skulle ta ett glas och dom fick gärna smaka. Sen gick jag över med en 1 litersflaksa och där satt vi, Yvonne, Stig och Yvonnes syster. Vi drack baileys tills jag riktigt kände hur det gick upp i huvudet på mig och gjorde mig lite småberusad.

Jag har typ aldrig pratat så mycket med dom men igår gjorde jag det som bara flög i mig. Så vi satt på deras loftgång och drack och pratade. Sen kom min Gabriel dit men han drack öl. Till slut gick vi in och jag deckade i sängen. Ha ha ha

Nu skall fixa här hemma då. Hej hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar