söndag 13 juli 2008

Vilken mascara är bra?

För ett rätt så bra tag sedan fick man med ett mascara-prov i tidningen Cosmopolitan. Den lilla maskaran har jag levt på ett bra tag för jag tyckte den var så bra, så jag ville inte ha mina andra längre. Mascaran var även väldigt lätt att tvätta bort på kvällen.

Igår tänkte jag att jag skulle köpa den i affären så jag begav mig till Kicks.
Just nu har dom ett erbjudande på den maskaran:
Mascaran kostar 195:-. På köpet får man i en fin box; Först och främst mascaran, sen får man make up remover som fungerar till hela ansiktet. En kajalpenna med två olika färger i varje ända följer också med. Den bruna var jättefin och jag hade den som ögonbrynspenna i går. Funkade det å;)
Till allt detta fanns en liten necessär i genomskinlig plast med lila mönster på.

Eftersom tjejen på Kicks, vid namn Jennie, var så snäll fick jag en Hugo Boss Bodylotion med i min lilla påse.


Remover, penna, mascara, necessär 195:-
Bodylotion 0:-.
.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar