söndag 13 juli 2008

Soliga Lördag!

Igår var det en solig Lördag. Dagen började med att Gabriel och jag duschade en lång stund. Sen fixade vi oss. Ringde syster som kom över. Vi tre gick ner på stan och åt frukost på Café Gränden. Sen gick vi hem och såg på film, tv, film igen, vilade och Gabriel och Rebecca bråkade som om dom vore syskon. Dom hade kuddkrig och kom till mig och och beklagade sig att den handra hade slagit den ena.

Sen ville Gabriel gå ut och äta på kvällen så vi satte på musik, öppnade dörren, sminkade oss och valde kläder.


Grannen plingade på och ville prata med Gabriel. Dom satt på våran loftgång och drack öl i värmen medan jag och Rebecca lyssnade på alla nya låtar ni tipsat mig om.


Vi var klara för att gå ner på stan. (Gabriel blev mongo på bilden)




Vi gick till Cornetto och åt sallad där man får peka på allt man vill ha i. Min sallad blev skitgod!

Väl där kom lite vänner ner och gjorde oss sällskap.



Här är jag. Nöjd och glad.


Gabriel och Rebecca.


Jag = tjurig... Skräll!


Sen gick vi hem och satt på loftgången och skrattade. Vi skrattade åt att Rebecca filmade och jag visste ingenting. Se råkade jag ...ja, en liten en.. Vi skrattade så vi höll på att dö. Funderar på att lägga ut filmen. Måste tänka på saken .Haha
Kram på er!
.
.

1 kommentar: