torsdag 3 juli 2008

Jag har en pappa också... En PowerMeet farsa kan man säga.

Jag skriver jämt om min mamma, just därför att vi är så mycket. Men jag har också en pappa och han var jag med idag.

Pappa ringde och frågade om vi skulle ut och cruisa runt med hans bil.
KLART!
Jag har även bränt en skiva med värsta Rock N Roll musiken. Har sålt 3 st idag för 40:-st. Pappa var en av dom och betalade överpris. Jag fick 100:- med motiveringen att jag kunde fika på stan imogon. Sött.



Här är pappas bil som han har byggt själv. Pappa = duktig.


Pappa fick blåsa alkotest och polisen var tyst en lång stund. Ropade dit sin kollega och sen började dom skratta. Pappa hade blåst sönder mätaren. Haha. Sedan tittade dom på bilen och tyckte att det var ett fint bygge.



Allt gick bra, pappa var ej full, så vi fick åka vidare.


Marlene och bilen.
Vill även påpeka att reg.nr är lite roligt. AZC 550. Pappa heter Adriano Zuic /Adriano ZufiC


Sen ville jag att pappa skulle köpa en tröja till sig själv som han skulle ha på sig när vi hängde.
Kvällen slutade med MAXhamburgare...Pappa betalade.
Kram på er// En Glad Marlene
.
.



2 kommentarer:

  1. Skitcool bil! Duktig pappa du har.

    SvaraRadera
  2. Till Anders:

    han har byggt ett par i sitt liv kan jag säga. Denna är den ända han ej plockat isär sedan. Den här har han behållt. Inget är glasfibrer eller plast utan allt är äkta plåt. Det är skickligt gjort av honom?

    SvaraRadera