fredag 4 juli 2008

Power Meet drar igång, Torsdag

Igår var Västerås gator fulla av bilar av alla dess slag. Jag var förstås där och tog bilder, tittade på bilar och åkte bil själv.


En hund sitter på bilens tak. OBS: Bilen åker alltså. Står ej stilla. Men det går snigelsakta så det är ingen fara.


Många ropade hej till mig där jag stod vid vägkanten och tog bilder. Ca 8 bilar frågade om jag skulle häng på. Pappa min bara satt där och log. Kunde han inte räddat mig? Haha


Värsting.



Folk sitter längs vägen och tittar på. Pappa är längst hit på bilden.


Sen åkte vi in till stan och hälsade på Gabriel med flera. Här är pappa och jag. pappa gör en konstog min men jag hade ingen annan bild. Men Axel (längst till höger) gör också en min så det går jämt ut=2.





Hej bilen=)
Idag bloggar jag mest med bilder och bildtext eftersom det är så mycket som händer. Skall fixa mig nu och sen och kolla fin-gruisingen.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar