onsdag 2 juli 2008

Power Meet: 1 dag kvar

Idag är det bara en dag kvar till Power Meet!
Dagens outfit
Kjol, New Yorker, 99:-
Scarf, Fashion, sigma, västerås, 45:-
Skor, Pumps från DinSko, 299:-



Här sitter jag och ser lite 60-tal ut. Men inga bilar åker förbi. Förra året åkte bilarna omkring en hel vecka innan det var dags.




Jag liftar men ingen raggarbil stannar, för det syns inte några. Ingen Rock N´ Roll musik höres från vägarna.

Vet någon varför det är så här? Får dom inte åka ut ifrån campingen? Är det någon ny regel?

EFTERLYSNING TILL ER I VÄSTERÅS!
En cabbad bil med plats för två st tjejer till nu på fredag. Vi vill åka med.
(Vi kommer att vara 60-talsklädda)

Jag har bränt en jättebra rock n roll skiva där jag även gjort en egen mix. Skriv i kommentarsfältet om Du vet något.
De måste vara bra ljud i bilen, ingen power meet utan bra musik i bra högtalare.
.
.

3 kommentarer:

  1. Jag har sett en sån där bil som kommer till bilmötet, ;)
    Jätte snygg...Jag har bildbevis!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Varför det inte kom några raggarbilar?

    Prova Lögarängen istället för Kopparlunden :)

    Det var massa bilar där när jag åkte från jobbet...

    Fast det kanske var Gabriel som ville att du skulle stå där så att du inte skulle åka med några skumma raggare *S*

    /Peter

    SvaraRadera
  3. Hur såg du att bilden är från kopparlunden? haha
    Idag skall pappa och jag åka igen. jag ser ultimat 60tal ut idag=)

    Jag har haft kontakt med en kille ifrån tyskland som har en skabbig minibuss men med stora högtalare. Jag och alex kanske åker meg honom och hans två kompisar. Vi träffade dom förra året.

    http://www.pixbox.se/pic_show_id12150389.html

    SvaraRadera