onsdag 9 juli 2008

MER-reklamen blir till en hel låt

För ett tag sedan blev jag kär i låten som är med i MER-reklamen när en kille och en tjej sitter på en strand.
Jag mailade coca cola och blev hänvisad vidare. Till slut fick jag reda på att låten bara var 45 sek, precis som reklamen. Att det ej fanns en hel låt.
Jag började tjata på alla bolag som var inblandade att dom skulle göra en hel låt till sommaren kom. Alla var trevliga och ville hjälpa till, förutom Coca Cola som tjänar miljoner. Dom orkade ej bry sig.

Ett forum skapades på reklammusik.se Se alla inlägg HÄR!

Till slut verkade det som om det skulle bli en hel låt av den korta snutten. Tiden gick, sommaren kom men inget hände.

MEN!
Idag fick jag ett mail ifrån Philip på Storakers.



Han kom ihåg mig och skrev att det kanske blir en hel låt till slut. Va snällt av honom. Jag lovade att göra reklam här på bloggen när den har kommit ut.
.
.
Undra om det är min förtjänst att det blivit av? Borde jag ej få en liten present, eller en slant för det?
Kanske få vara med i musikvideon?
Skall fråga honom sen...


2 kommentarer:

  1. jag märkte nu att min sida är typ låst.. kan inte klicka på varken kommentarer eller länkar..skumt..men kikade inställningarna o allt verkar vara i sin ordning

    SvaraRadera
  2. Klart du får vara med i musikvideon...

    Det är ju bara att du tittar på han med bambi ögona o frågar så är det klart :)

    SvaraRadera