söndag 27 juni 2010

Sjukare än någonsin.

Är så dålig idag att jag har legat hela dagen. Sovit och haft ont. Nu är klockan runt 22:00 och detta är först gången jag orkar sätta på datorn. Har inte ens orkar se på tv eller pratat idag. Bara stönat fra ord.
Blir less på folk som säger: Så du är lite förkyld.
Jo, om du säger så, vi kan kalla det LITE förkyld.
Har varit en härlig somardag idag, men tyvärr har jag knappt sett av den. Min pappa har ringt två ggr idag för att höra hur det är med mig. Andra gången ringde han mest för att säga att det var så varmt, och stackars mig som måste ligga inne. Haha.
Nu vet ni läget i alla fall.

5 kommentarer:

  1. Din blogg e faktiskt bra : D

    synd om dig som är sjuk, jag har så bra imunförsvar så att jag inte blir sjuk oftare än 2 gånger per år. : )

    förressten, vad är din hund ras? om det är en sån jag som jag har velat ha länge så är jag avis : D

    SvaraRadera
  2. Pan: Det gick inte att svara på din blogg för du har in ga inlägg vilket betyder att jag ej kan skriva en koentar. Ialla fall tack så mycket. Blir bättre när folk daltar lite med mig.;) ¨

    Hiro är en poeranien, eller dvärgspets som dom hette förr. Du kan gå in på min kategori "Djur":
    http://marlenezufic.blogspot.com/search/label/Djur

    Massa bilder på honom.

    har du precis skaffat din blogg eftersom den var så tom? Hoppas du kommer igång snart du.
    //marlene

    SvaraRadera
  3. Åh shit ! Jag kände det på mig :o

    Han är den rasen jag velat ha sen jag förstog ordet hund :o

    Nej, min blogg har bytat adress :D

    Den heter http://monkeymos.blogspot.com

    jag har precis börjat om mitt bloggande och håller på och fixar, inga inlägg än :D

    SvaraRadera
  4. ""Han är den rasen jag velat ha sen jag förstog ordet hund :o""

    Hahaha. Gulligt. Ska du skaffa en sån då? Kanske blir senare. Jag var tvungen att flytta hemirfrån, spara pengar och så skulle det matcha med jobb och så, så jag kunde vara hemma heltid när han var valp.

    SvaraRadera
  5. Hihi :D

    Själv ska jag också vänta tills jag flyttar, har allergiska föräldrar så jag får vänta :/ men på fritiden brukar jag spendera mycket tid med mina farfars hundar på landet, suuper härligt att få spendera en helg med 3 hundar, och han är kompis med en kennel ägare så vi brukar åka dit och kolla på hennes hundar och hennes valpar :D♥

    men jag ska inte köpa hunden själv, det jag ska spara pengar till (som har med hunden att göra) är mat, koppel, halsband och sånt, sjävla hunden får jag av farfar :D

    SvaraRadera