torsdag 17 juni 2010

Gårdagens outfit



Såhär söt var jag igår. Kom lite folk hit på kvällen. Vi hade väldigt trevligt här hos mig. Krogen däremot var så där. Tänk att en människa kan förstöra en hel kväll. Nja, två då. Bloggar om det senare. Orkar inte nu. Kan säga så mycket att jag fick en dörr slängd i ansiktet igår. Kan ni fatta!!!
.
Skulle lägga upp alla bilderna men har slut på utrymme på PixBox så måste betala för mer och det tar ca 3 arbetsdagar så ni får vänta med alla bilderna till senare i veckan.
.
Ni är underbara tjejer ni som var här igår. Jag hittar gärna på nåt ikväll som inte innefattar öl och krog. Vi kan väl bara hänga här och ha roligt? Ni kan måla mina naglar?


3 kommentarer:

  1. Jag hade jätte trevligt igår :) Och jag målar mer än gärna dina naglar!

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte äns Marlene orkar få sina naglar målade idag haha!

    SvaraRadera
  3. hade skit kul :D tack för en lyckad kväll!

    SvaraRadera