måndag 28 juni 2010

Katla får betalt för att leka med Monica


-Kom ut nu då Monica, cirkusen är ju för fan i stan!
Hahahhahaha. Första minuterna i avsnitt 1 fattade jag noll. Sen blev det lite kul.

-Jo, jag är intresserad av att bli uppfostrad av djur.
Tex Mikael vars dröm är att bli uppfostrad av en djurfamilj. Avsnitt 2 var hystersikt kul och jag har sett det tre gånger.
Hans-Erik vill visa en film med Troll-Porr för Jens Persson. Jens tittar på DVD:n och ser att det är Sagan Om Ringen.
-Men den här handlar inte om troll Hans-Erik, den handlar om hober.
-Jo, visst är det väl dom kn dom knullar do dä dära då. Dom knullar där där då.
-Nä, inte som jag minns det
- Joho joho. Får se. Jag vet om då. Små trolla som håller på mä varadär. Jag har sett dä då.
-Hans-Erik, det hade varit trevligt men du förstår, vi får hälsa på i Fylke nån annan gång.
.
Avsnitt tre visades idag. Var för dålig för att titta då men skall se nu på svt play.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar