torsdag 18 februari 2010

Shopping. Fått av mamma

Eftersom jag missfärgade kläderna så skrev jag om att mamma skulle köpa en t-shirt åt mig. Det blev lite mer. Snälla mamma gör allt för sina barn=)

Oversize t-shirt, H&M .........................................Tajt blommig klänning, H&M

Unifromklänning, H&M ..Väst, Gina tricot, (köpt själv av presentkort som jag fick i julas)




Till t-shirten har jag jeans-shorts under och rosettbälte i midjan. Bältet kommer från New Yorker.




Hade inga byxor så jag fick tre par av mamma. Dessa två är snyggast tycker jag.

Slitna gråa, Cubus ...................................................................Ljusa, Cubus

Samma ljusa. Snyggt med lite klackar till. Mörkblåa, Cubus. Väst, Gina
.
Tack, tack tack tack tack tack mamma. Kan hålla på hur länge som helst.
Favoriterna var t-shirten, blommiga klänningen och ljusa jeansen.
.
T-shirten var jag ju bara så fin i. Hittade jättebra smycket till här hemma.
.
Åh, är så glad. Ska jag göra mig riktigt fin i morgon då... (om jag orkar och är på rätt humör)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar