måndag 1 februari 2010

Shopping del 1

Skulle egentligen till sthlm idag men gissa vad tåget va?! Så jag skulle självklart missa tiden, ringde och förklarade, hon hos tandregleringen var så j-vla trött på tågen. Fick en ny tid när snön är borta så jag slipper detta. Fick i alla fall pengarna tillbaka för biljetten jag hann köpa.
Gick på stan när jag ändå var där, och köpte lite saker jag planerat länge...


Cupcakes läppglans, 1 för 29, 3 för 49, 5 för 99:-. Bik Bok.

Jag tog såklart 5. Ska ha dom som prydnat så jag kan titta på dessa fina saker när jag vill=)

Födelsedagspresent till Rebecca.............................Ett tittskåp med 6 fack. Detta kommer bli kul=)

3 kommentarer:

  1. SV: Roligt! Jag gillar födelsedagsfester!

    SvaraRadera
  2. Vad söta läppglans från Bik Bok!
    Älskar cupcakes (kan bero på att jag gillar pasteller)

    Jag läser Fokis blogg tycker hon har en kreativ stil.
    Läser även Blondinbellas.

    Haha, ja Rikard är den som föreslår att vi ska åka till mina favvobutiker. Fattar inte att han är så snäll.
    Får ofta presenter av honom och han lyckas alltid köpa helt rätt.
    Hans mamma har lite liknande stil som mig.

    Krinolin var bättre förr.
    Nu får jag mest panik när jag går in för dom har så mycket smått.
    Lite dyrt med.
    Älskar butiken Kammaren i det rosa huset på torget. Har du vart där?
    Och så finns det en liten butik precis brevid Kalle på spången.
    Dyrt som satan tycker jag.
    Ja, stolsdynor med volang är fint.
    Köpte mina från Moderna Hem. 4 stycken vita till matrummet och 4 par rosa/vitrandiga till köket.
    Nyblom&Kollén.
    Älskar dom!

    Syr du själv nånting?
    Annars är det ju lätt att sy mycket eget. Typ hissgardiner och kuddfodral.
    Ha en trevlig dag!
    //Hanna

    SvaraRadera
  3. Köpte också alla fem, de var ju ursöta! Glosset inuti var ju bra också! :)
    Kram

    SvaraRadera