tisdag 16 februari 2010

Fan i hela helvetet! (Får man säga så)

Jag tvättade kulör på bilderna nedanför. Tvättade alla min favvo peach-tröjor, blandat med rosa och rött. Har funkat förut men nu var nåt rött plagg inte tvättat utan otvättat så alla mina favvo-kläder är.. *snyft* Oranga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Min vitna klänning med blommor, är nu orange med blommor!

Jag slängde in allt rosa och peach itvätten igen, dränkta i vanish. Undra om det hjälper?

Mamma tyckte synd om mig och erbjöds sig köpa en ny t-shirt åt mig imorgon. Jag får välja vilken jag vill. Men tack mamma!!!

(Lägger in detta inlägg under "Humor", för det är så dumt gjort av mig, så jag kan inget annat att småle åt mig själv)

4 kommentarer:

  1. sv: Jag tror att det är nån reklam för henne men är inte säker... en sjukt rolig grej iaf ^^

    Det är jag och min sambo och våran lilla skrutthund. Vi bor pluttelitet nu (en lite etta) och kommer få typ världens bästa hyra på den lägenheten så det hade bara varit dumt att tacka nej =)
    Ska bli sååå skönt att bo lite "lyxigt" när man bott i en liten etta i ett sunkigt hus. (ser galet mycket fram emot att ha ett helt rum som garderob ^^ hihi)

    SvaraRadera
  2. Just nu har jag "Veronique tipsar" på min blogg! Ta en titt och se om du hittar något användbart :)

    SvaraRadera
  3. sv: Det ligger lite utanför stan. Det är en gammal industrilokal som ägaren gjort om till en grym lägenhet och min sambo känner han som äger det och han är trött på det och vill ha något nytt så han vill hyra ut det.. så vi har tur!
    Ja han kommer få städa galet mkt ^^ hihi. Nej men det blir nog JAG som får städa en hel del mer, jag går hemma på veckorna (jobbar bara helger) när han jobbar så nått måste man ju göra för att inte bli alltför uttråkad ^^
    Jag lovar att det kommer upp bilder när det är klart =)

    Men som jag skrev så är inget helt säkert ännu, men det verkar verkligen som att vi får den. Så håll tummarna för oss :P

    (tråkigt med tvätten... de enbart vita kläderna kan du ju tvätta med klorin så borde de bli vita igen..)

    SvaraRadera