tisdag 9 februari 2010

Möbelmässan i Älvsjö, Stockholm.

Idag var Hiro hos vetrinären och fick spruta. Han märkte den inte ens utan åt lite godis. Nu har vi lämnat bort honom till imorgon. Gabriel jobbar över och jag skall på möbelmässan i Älvsjö.

Ska bli så kul. Har gjort massäck till bussresan. Gröt, kokta ägg, sallad och 4 knäckemackor med gräddost. Tog även med kakor och daim, kan man bjuda på i bussen så blir jag poppis;)

Ska bli så kul att titta på roliga möbler, nya matrial och fina belysningar. Man får inte ta kort men jag kanske får om jag frågar den som har respektive bås.

Så vi hörs imorgonkväll kära läsare.

3 kommentarer:

  1. Ja va tusan jag såg också detta idag och tyckte det var helt sjukt! Min blogg låg någonstans på plats 2000 :( Alla andra bloggar verkade ju vara på "rätt" plats, vad hände med våra? Så får man inte göra!!! Nu kanske folk inte hittar våra lika lätt... Gahhh... De borde skriva en offentlig ursäkt på första sidan så vi fick lite kompensation ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Googlade lite på pomeranian då jag själv har en=) och då kom jag in på din blogg, hur gammal e hiro och vilken kennel kommer han ifrån. Köpte min älskling Rocky strax utanför Västerås, de kanske e släkt=)Han blir 6 månader nu 16 februari.

    //Martina
    martina_w10@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Mailar dig ikväll Martina då jag skall rusa snart. Lovar. Kramar=)

    SvaraRadera