lördag 13 februari 2010

Jag vann på bowlingen idag!!!!!

För det går väl ut på att få klotet i rännorna flest gånger?
JA! JAG SÖG! Men kul hade vi, men jag kunde fan inte bowla. Gabriel sa att klot nr 8 såg för tungt ut så jag gick för att leta efter ett nummer 7.
På det klotet var hålen för små så jag gick till kassan och förklarade att det inte gick så bra och att kloten bara hamnade i rännorna.
- Jag har ont i nacke och axlar så jag klarar inte 8:an. 7:an är hålen så små. Har ni nåt med större hål?
Han letade och hittade ett nr 6 med större hål. Det fick det bli. (tror det är lättaste)
Eftersom min nacke inte klarade vanlig bowling, då jag nästan tappade klotet på nersvingen så hittade jag på en egen metod.
Gick fram till kanten, började gunga klotet fram och tillbaka för att på så vis få upp farten. Sen slängde jag iväg det, och då gick det mycket bättre. Kom tyvärr på detta i slutet, men nu vet jag till nästa gång.

Denna bowling var alltså vårat Alla Hjärtans Dag firande. Söta syster var också med=)

Varje gång jag fick 3 eller färre kvar så gjorde jag en liten spark i luften. Ansåg mig vara duktig då. Här härmar min kille mig.

Becc har minde än tre kvar.

Tre kvar. Yes! Kan nog kamma hem det här. Hahahaha

Jag i min bowling outfit.
Blev många fina bilder men jag har valt ut de bästa och klickar ni HÄR kan ni se dom.

1 kommentar:

  1. Det handlar inte om att vinna. Det handlar om att ha snyggast bowlingoutfit, så du vann lätt.

    SvaraRadera