onsdag 10 februari 2010

Mot möbelmässan!




Så här ser jag ut denna morgon=)
Har varit vaken sedan kl 05:50. Varför?
Ända morgonen jag känner att det är viktigt att jag får sova så har killen råkat satt sin klocka på snooze. Han stod i duschen så jag fick gå upp i vardagsrummet, in i köket och där på bordet låg hans mobil. Stängde av, fick inte an snooze, fick knacka på i badrummet, förklara att jag inte fick av.
Gick och la mig. Hade stora pigga ögon. Lika bra att gå upp.
Om 20 min skall jag gå och möta min syster Rebecca.
Sen är det mot möbelmässan!!!!

1 kommentar:

  1. Ja så surt, vem orkar bläddra fem-sex sidor bak för att hitta våra godbitar till bloggar? Ingen :( Bo! Dumma dummma bloggtoppen! Mobbning mot oss på hög nivå!

    Mailade också igår, men har inte fått svar :(
    Fattar inte heller det där med heidis blogg- BYYYT UT!!!! Haha

    Hoppas du får kul på möbelmässan :)
    Kram

    SvaraRadera