onsdag 1 juni 2011

Utklädningsshow på Rudbeckianska 2011

I morse var det utkläningsshow på Rudbeckianska gymnasiet där in syster går. Min älskade syster tar studenten nästa vecka. Mamma och jag åkte till hennes skola för att se showen. Vi var där kl 09:00 för att få bra platser. Showen började kl 10:00. Den var superbra. Är glad att jag gick och såg den. Bra jobbat ungdomar!
Fanns en klass som det bara var killar i . De var brandmän i bar överkropp.
Jag - Dem borde vinna.

Mamma – De var väl inte bäst?

Jag- De kan få vinna ändå. Heheheeee


5 kommentarer:

  1. Väldigt fin blogg och header :)

    SvaraRadera
  2. Bild på Rebeccas klass tack

    SvaraRadera
  3. Bättre bild menar jag

    SvaraRadera
  4. Ja värt väntan, finns inget som jag älskar mer än mina barn men det tycker ju varje förälder. love U / ma

    SvaraRadera
  5. Har ingen bättre bild på Rebeccas klass då jag filmade hela derans dans. Kan ju inte ta kort och filma samtidigt. Bilden som jag la ut här på bloggen är från filmen.

    SvaraRadera