fredag 17 juni 2011

Riva badrum i mörker

Lampan i badrummet har flimmrat i någon vecka. Lagom till att jag började rensa ut badrummet igår så började den slockna. Det är nå flimmergrej som gått sönder. Så idag får jag jobba i mörker. Har duschat nu. Ska bara klippa mitt hår!!!! Sen skall jag börja skruva ner allt som går att skruva.

Andra saker som står på schemat idag är att lämna in mina IKEA-kassar till respektive ställe. Lämna tillbaka en stege som är Gabbes pappa. Den har stått här sedan det var snö ute. Städa, tvätta, diska m.m.

Jag borde ta nytt legitimations-foto på stan, men jag känner mig inte så fin. Kanske nästa vecka då. Mitt passfoto blev skitsnyggt så jag vill inte ligga i lä med legitimations-fotot.

2 kommentarer:

  1. Är det lysröret kan det vara själva lysröret som gått sönder eller glimmtändaren

    SvaraRadera
  2. Glimmtändaren hette det!!! Den är sönder.
    Lampan ska ju ändå bort, så jag jobbar i mörker till på måndag då jag får en arbetslampa.

    SvaraRadera