lördag 25 juni 2011

Midsommar med alla mina käraste

 Midsomaroutfit.

Igår hade jag ingen krans i håret och ingen sill åt vi. Men många var det som firade ihop. Jag och mina grabbar (Gabbe och Hiro) åkte till våran vän Lindas föräldrars villa. Det droppade in folk hela kvällen. Vi grillade kött och åt diverse tillbehör. Det var så mycket kött så det tog över 3 timmar innan allt var klart. Det roliga var att alla hade köpt för ca 20 personer. Om 20 personer köper till 20 personer så blir det för 400 personer. Måste jag säga att det blev att över!? Bröd, sallad, såser och chips som inte ens togs fram.
 Det var bara en tidsfråga innan han trillade i. Två gånger under kvällen fick jag fiska upp min hund ur poolen. Linda in honom i handdukar och krama honom.

4 kommentarer:

  1. Jag har också en sån klänning, men den har ingen bra hållning tycker jag :S ser jättekonstig och stor ut på mig :/

    SvaraRadera
  2. Jo men tror min är för stor. Det är 36 på min, jag brukar har 34 på klänningar :)

    SvaraRadera
  3. såg trevligt ut, så fin du är föresten!

    SvaraRadera