söndag 19 juni 2011

Riva badrum del 2

Jag kan jag!
Har dock varit sjuuuukt trött idag men gjorde lite igår och lite idag. Ni kan vara lugna när det gäller elen. En elektriker har hjälpt mig. Hoppas jag är piggare imorgon så jag kan fortsätta=) Måste dock ha hjälp med att få ut tvättmaskinen. kan inte fortsätta pilla bort väv från väggen när den står i vägen.

Onödig fakta: Jag har inga arbetshandskar så jag kör utan. Ingen nagel har gått av. De är jättestarka och verkar klara av vad som helst.
Sötaste grannarna åkte iväg med allt bråte och väv till återbruket åt mig. De skulle ändå dit. Så inget står i vägen och gör mig arg. Allt är städat inför imorgon. Tänkte testa att ta bort kaklet. Kan ju inte vara så svårt?

2 kommentarer:

  1. varför river ni badrummet?

    SvaraRadera
  2. För att renovera. Ska kaklas, sänkas tak, spotlights med dimmer, golvvärme, nya möbler m.m.

    SvaraRadera