måndag 2 maj 2011

Ber om ursäkt & Shopping

Är lite mycket just nu bara, och jag har ingen lust att tvinga fram roliga inlägg bara för att. Det ska tamefan komma naturligt!
Har i alla fall firat valborg med vänner genom att äta god mat.
Idag har jag varit på IKEA, Nisses, Nordik och Rusta. Köpte stolsdynor till loftis.
Två dynor och två kuddar.
Här är en bild på hur det skall sitta på en stol tänkte jag. Man kan vända på dynan och kudden så blir de grönrandiga istället för blomiga.
Köpte även en ny braständare då den andra börjar ta slut. Den ska ligga i en låda i en byrå ute på loftis. Jag eldar spindlar med den. Den är lång så mina fingrar är inte i farozonen från spindeln.
Till sist blev det en balsamspray. Jag hade ett från klippotekeyt med det är slut. Skall testa denna nu.

6 kommentarer:

  1. Hahaha, vi skulle haft en sån där braständare i fredags;) Då hade vi kanske eldat upp fjärde lådan med julpynt med spindeln däri istället, haha!

    SvaraRadera
  2. Vi har också dom där dynorna. Köpte dom förra sommaren nere i kalmar. Asfina!!

    SvaraRadera
  3. Malin. Man får inte elda på kartong. Jag eldar bara spindlar som kryper på räcket. Det är ju nån slags plåt. Spindlar som hänger från loftgången över går också utmärkt att elda när de hänger i luften.
    Spindlar i kartong måste man krossa ihjäl..om man törs.

    Jag har också flera lådor julpynt så det är lugnt. 2 st lådor och en julgran. men 4 st flyttkartongen var att ta i lite.. hahaha

    När åker ni till återbnruket då? Glöm ej ta med mitt databort som står på loftis..

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja det var en överraskning som jag aldrig hade räknat med. Livet är bra jäkla underbart med vänner som dom :)

    SvaraRadera
  5. Såg fe där fina kuddarna på rusta häromdagen! Kommr nog oackså slå till på ett par...

    XXX

    SvaraRadera
  6. Jag har också bloggtorka... Kanske har med vädret att göra?! Jag har ingen inspiration, är grinig och vill inte vara med på bild. PMS kallas det visst också, haha!

    XXX

    SvaraRadera