måndag 16 maj 2011

Jag vill inte flasha mina bröstvårtor i år

Sommarens bikinimode förstår jag mig inte på. Måste bikiniöverdelarna sitta så lågt ner. Jag kan inte ha så! Någon bröstvårta kommer förr eller senare att ploppa ut. Jag vill ha en överdel utan band så man slipper fula ränder när man solat. Verkar som om det inte gå för de ska vara så smala så tuttarna syns ju. Man måste knyta med band för att överdelen ska sitta säkert.
Jag fortsätter att leta efter en bikini.
  • Det ska vara knäppning där bak. Inte knyband.
  • Den ska sitta kvar utan band runt nacken eller axlar.
  • Den skall inte åka upp, ner eller åt sidan.

Är det bara jag som trycker att överdelarna i H&M:s reklam sitter väldigt lågt skurna?

5 kommentarer:

  1. Världen skulle bli en bättre plats om du flashade dina bröstvårtor. Vore snällt om du gjorde det.

    SvaraRadera
  2. KLOCKREN kommentar om dina bröstvårtor!

    SvaraRadera
  3. Det är inte alls lågskuret.. tycker jag. Och jag hade inte heller något emot ifall dina bröstvårtor poppade upp lite oftare ;) Kanske kan du helt enkelt skippa överdelen så blir det inga överraskningar!

    SvaraRadera
  4. Klart den är lågt skuret. Om jag ställer frågan så här då: Vad händer om hon hoppar? Om hon slänger sig i vattnet. Om någon kastar henne på lek i vattnet. Den bikinin kommer inte sitta som den gör i reklamen. kan hon ens böja sig ner och plocka upp något?

    SvaraRadera
  5. Men dina bröstvårtor då? Tänker du bara behålla dem för dig själv? Bryr du dig inget om andra människor, är du verkligen så egoistisk? :(

    SvaraRadera