fredag 15 februari 2008

Sanna Nielsen från melodifestivalen.

Jag och Gabriel blev exklusivt bjudna på en V.I.P-kväll på glasögon affären Synsam.
Hur sjukt är det inte att Synsam ordnar en schalgerfest? Jag hade förväntningar lika med 0 när jag gick dit, men jag hade roligt lika med 80 när jag gick därifrån! Det var röda mattan, schalger musik och mingel först. En bar med champagne, öl och olika cider…GRATIS!!! Man fick dricka hur mycket man ville. Jag hittade SingStar i ett hörn och det räddade kvällen. Jag är ju en form av någon slags SingStar mästare… Sen kom Sanna Nielsen in mot slutet. Ni vet hon som var med i melodifestivalen förra året men ingen kommer ihåg vilken låt hon sjöng!?




När vi gick hem hade jag lärt känna halva Synsam och babblade på väldigt mycket. Tänk vad 4-5 cider kan göra. Men den här lilla V.I.P fetsen var en höjdare.


Sanna Nielsen och Jag


Schlagerbaren där allt var gratis.

Gabriel minglar.

2 kommentarer:

  1. Skojjar du eller!? Sanna är ju typ något av det finaste som finns!!

    SvaraRadera
  2. Vi kanske skulle tagit med dig då.. Jag har ju träffat henne.jag ligger + på schlagerfronten nu!

    SvaraRadera