onsdag 20 februari 2008

Jag finner inga ord!

Idag läste jag Copycats blogg. Ibland fattar jag inte vad människan bloggar om men för övrigt gillar jag hennes råa humor. Idag skriver hon följande (kopierar direkt från hennes blogg):

KENZA singel?




””Tänk när jag läste hennes blogg för nån dag sen så skrev hon att hon skulle ta det lite lungt med bloggandet några dagar. Den första tanken jag fick var aha strul med killen. Tyvärr visade det sig vara sant, mycket tråkigt dom verkade så söta ihop. Men är det inte konstigt att i dom flesta fall när den ena partnen blir känd på något sätt,vare sig det gäller idol lr dokusåpakändis så brukar ochså deras förhållande krascha. Det behöver ju inte vara så i detta fall men det verkar vanligt. Kanske det beror på att den som blir känd utvecklas åt ett annat håll. vill ha sin frihet då personen får massor av nya möjligheter. Jag säger lycka till KENZA å passa dig för att hamna bland stureplanskillarna å det livet.””

(SLUT PÅ KOPIERING)

När jag sedan läser kommentarerna folk lämnar tappar jag hakan.

Här är några av dom:

(KOPIERAT)

Anonym sa:
du säger att du ska visa kenza respekt sen skriver du ett helt eget inlägg om det, hur normalt funtad är du egentligen? vad fan har du för rätt att spekulera i varför det tog slut? nej, om du nu vill visa någon respekt så tycker jag du ska ta bort ditt inlägg..

Anonym sa:
My god! Håller med anonym. Jag förstår att du menar väl men seriöst. Hennes önskan är att bli lämnad ifred ang detta. Inte att alla okända bloggare ska spekulera ang detta i sina egna bloggar. Shit!

Tina sa:
hej jag vill inte påpeka nåt men fan vad korkad du är. man skriver inte att man inte ska skriva om nåt och sen meningen efter så skriver man om det. och att sedan skriva ett helt inlägg om kenza och anthony det är väl korkat om nåt. tänk efter lite innan du skriver nåt nästa gång. ett till tips det är att ta en ordbok och slå upp ordet respekt!

(SLUT PÅ KOPIERING)

Efter jag läst detta satt jag tyst en lång stund.


Försökte få fram ord. Det kom en litet ljud. Skrattade jag? Jag var förvirrad. Jag har aldrig läst något töntigare. Efter ett tag, när jag samlat mig, skrev jag min längsta kommentar någonsin. (Med min blogg) så det bara är att klicka på namnet och ge svar på tal om det inte passar. Alla andra hade varit fega och skrivit ett namn eller inget alls.

Marlene sa:
Hej alla 16åringar som lämnat era fina kommentarer här. Är ni Kenzans vänner som står bakom hennes rygg och stöttar henne. hahahaha. Låter ju som om ni tror det. vad tjafsar ni om. Det var ett inlägg om nyast nytt. Copycat skriver sedan lycka till mm. Inget dumt påhopp alls. Jag tappar hakan över erat sätt. lär er att uppföra er!!! Ringer ni till Se & Hör och klagar också.Har man en blogg får man väl tåla att folk skriver om en eller ens blogg. Varför bloggar man annars?? (Daaa) En blogg är som en öppen dagbok. Menar ni på att vi skall läsa och sen vara tysta. Att det som står i en blogg är hemligt. Herre Gud!!! Jag finner inga ord.. Och ni är anonyma. ANONYMA!!!Skriv era egna bloggar så skall jag gå in och hacka sönder er där. Kan ni få känna hur det känns och mötas av så fina kommentarer i ens kommentarfält.



Marlene
........................

Men ärligt. Det stor inget dumt och folk bara slänger sig in på kommentarsfältet och skriver: Fy fy! Så där får man inte skriva. Hur kan du säga så? Låt flickan vara ifred.


Är det någon som förstår vart jag vill komma med mitt inlägg??



Om ni satt framför datorn och ruskade på huvudet eller skrattade när ni lästa alla dessa kommentarer, då har ni fattat vart jag ville komma.

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt stöd,äntligen en tjej som fattade mitt inlägg. Förstår inte varför dom anonyma är så upprörda KENZAS blogg var ju full med kommentarer om deras förhållande + att hon godkännt dom ,lite märkligt?

    SvaraRadera
  2. Ja, jag kände att du kunde behöva lite hjälp med högstadie-eleverna.

    SvaraRadera