söndag 14 februari 2016

Kommer uppdatera ibland för bildernas skull

Jag la ner bloggen. Blev för stressigt. Sitter sällan vid datorn. Skolan, ordföranderollen, mamma och projektarbetet tog all min tid. Men på senare tiden har jag kommit på mig själv att gå in på bloggen för att söka efter bilder i gamla inlägg. Finns en toppen sökfunktion här på bloggen. (Längst upp i vänstra hörnet).
Så jag har beslutat att uppdatera bloggen ibland, för min egen skull. För bildernas skull. Bilderna som sen blir vackra minnen.

Jag uppdaterar er om mitt liv:
  • Jag har den 4:e februari fyllt 30 år.
  • Jag och familjen ska flytta.
  • Jag har ett stort projektarbete på gång.
  • Antonio har den 27:e december fyllt 4 år.
  • Jag har fått en ny systemkamera så jag har fotat typ varje dag sen jag fyllde 30.







3 kommentarer:

  1. Har saknat dina uppdateringar.
    Lycka till med studierna!
    Kram
    Maria

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du är tillbaka! Var mycket att läsa igenom för att komma i fatt ;)
    Vad fotar du med för kamera?
    / Jen

    SvaraRadera
    Svar
    1. En Canon EOS 750D. Objektivet jag oftast har är ett porträttobjektiv. Objektivet heter Canon lens EF 50mm 1:1.8. Men det är gammalt och finns många nya objektiv i butiken. Kameran är väldigt ny och jag trivs med den. Det finns nyare i butik men jag gillade inte menyerna och hur knapparna satt på de Canonkamerorna. På denna är det vinkelbar skärm och menyerna är exakt som på förra kameran.

      Radera