onsdag 17 februari 2016

Högvarv på MDH

Strax ska jag iväg på en arbetsmarknadsmässa som äger rum på MDH, Västerås. Den heter högvarv. Tyvärr råkade Bea, min klasskamrat, ta mitt häfte med alla utställare som jag skulle läsa igenom och pricka för de jag skulle besöka. Så det blir lite spontanvandring idag. Jag vill se hur företag ser på mig som student när det är dags att söka jobb. Jag vill se vad som finns på marknaden. Kanske hittar jag även något spännande sommarjobb. Första sommaren jag känner att min kropp orkar och kan jobba sedan jag började studera. Jag har haft min sjukdom och kämpa med, men sedan operationen i mars 2015 har det blivit så mycket bättre i mitt liv.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Har lite frågor om OP då jag själv funderat på den..
    1 hur frekvent fick du attacker förr?
    2 Hur frekvent får du de nu?
    3 Blev attackerna värre efter OP under läkningen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. 1: Kunde bli många per dag. Säg ca 7 st grova attacker när det var som värst.
      2: Ingenting. Kan få känningar ibland, men inga svåra anfall. Tar inga sprutor, nässpray, syrgas eller förebyggande mediciner.
      3: Direkt efter uppvaknandet fick jag bland min värsta attack någonsin. Jag gallskrek. Stod läkare och sköterskor kring mig. Fick hugga spruta efter spruta i mitt lår tills jag kände att någon ens hände. Man använder inte dosan under läkningen. Så det fick bli sprutor och mediciner.

      Radera
  2. tack så himla mycket för svaret!

    SvaraRadera