tisdag 4 november 2014

Halloweenfest 2014

I helgen var vi på Halloweenfest. Hela lägenheten var pyntat i spindelväv. Möblerna var inplastade. Det stod läskiga tavlor längs väggen och från taken hängde det lik. I badrummet var det mord. Låg liksäckar i badkaret och blod på golvet. Läskig musik och tända ljus. I köket var det röd belysning och fönsterena var klädda med dekaler med läskiga människor på.
Här kommer en massa bilder från festen.

 Här är jag när vi kom till festen. När man plingade på började döskallen att röra på sig. (någon truck inifrån).

 Röda muggar fanns att blanda drinkar i. Lite tilltugg fans utplacerat.

 Kolla bakom oss i fönstret.

 Fritt fram att vara full och spilla. Haha.


 Folk verkligen ramlade in genom dörren. Blev smockfullt.

 Prästen i bikten.


Här är Elin som var värdinna. Det var hon, hennes sambo, och deras grannar som hade jobbat så hårt med att kräkas ut halloweenpynt;)

 Köksmingel.

 Här röstar vi på kvällens bästa utklädnad. Man fick skriva med en jättestor penna.





 Bilder från badrummet.


Bilden på mig och Batman har jag visat för Antonio och han älskade den. Han tyckte det var grymt häftigt att jag hade träffat Batman. Sen på andra bilden har vi flickan i The ring. Mycket bra utklädnad.


Frodo vann tävlingen med bästa utklädnad. Jag fattar dock inte hur. Även fast han gör en perfekt min på alla bilder och ser så där menlös ut, så fanns det ju folk som hade gjort värsta outfitten.






Efter att jag kommit hem hamnade jag på stan av någon konstig anledning. Ångrar det hårt, för det blev inte så tidigt i säng som jag hade planerat. Typiskt.

Happy Halloween allihopa!

2 kommentarer: