lördag 29 november 2014

Antonio har ramlat




Här är tre bilder från förra veckan då Antonio hade ramlat utomhus på dagis och inte hunnit ta emot sig. Det kom en massa blod och han grät. Personalen hade blivit rädda men det hade gått bra. Jag förstår verkligen att de hade blivit oroliga. Nu har såren läkt helt. Barn har så otroligt bra läkkött.

I torsdag blev Antonios sjuk och hade då 39,1 i feber på kvällen. Han sov hos mormor där mormor och moster tog väl hand om honom. Jag har frågat honom nu i efterhand om de tog väl hand om honom, och han säger att han var som en sjuk liten bebis. Så jag tolkar det som om de passade upp på honom ordentligt. Haha.

Idag tänkte jag försöka plugga hemifrån. Har saknat Antonio så mycket så känner inte alls för att åka till skolan.

Imorgon ska hela familjen, mormor, och moster, åka på julmarknad om Antonio orkar. Jag ska inte köpa nåt, men jag vill gärna uppleva den mysiga känslan och den juliga atmosfären som kan finnas på julmarknader. Det kommer finnas häst och vagn, musik, tomtar, stånd och kulturhistoriska dramatiseringar på torget.
Julmarknaden är idag, lördag, och imorgon söndag.
Tänk er att det är första advent imorgon!!

Julmarknaden vi tänkte gå på är på Vallby och om du klickar här kan du läsa mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar