lördag 21 augusti 2010

Varför jag inte bloggat

För det har varit lite jobbigt med jobbet. Inte jobbet i sig så klart men sömnen rutn den. Gick över från efetrmiddag till förmiddag och somnade så klart skitsent och sen upp 06:00. Drack massa kaffe den förmiddagen för att bli pigg men det blev för mycket så jag mådde bar ailla och skakade. Den natten gick det inte att somna. var skitpigg. Så imorse på jobbet fick jag migrän och var tvungen att lägga mig i lite mindre än en timme, men jag kämpade på därefter och klarade hela dagen bra=)
.
Nu har jag sovit två timmar, duschat, ska fixa håret.
.
Ledig på måndag så kan bli öl på söndag. Kan man gå ut någonstan då? Kan man gå ut med någon?!! Ja, har en vän som är sjukskriven pga skada i armen så det blir han.
.
Här är lite bilder från onsdags då jag fixade mig.


Köpte nya skor innan jag drog ut på kvällen. Skitsnnygga. Måste ju lägga upp bilder. Kommer, kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar