onsdag 25 augusti 2010

Beautiful Blogger Award

Har fått denna fina utmärkelse av söta, roliga och fina Josefin Staaf. Överraskad.
.
Några förpliktelser kommer med den fina utmärkelsen:
- Kopiera bilden för att visa att man fått den.- Länka till den person man har fått den av.- Nominera 7 andra bloggare och länka till dem.- Berätta 7 fakta om dig själv.
Följande 7 bloggar vill jag gärna skicka vidare utmärkelsen till:
Doyathang - Hakunamatata - YrlaVirvlaVirvelflicka - Maria Montazami - Anna Hibbs -
Nu blev det 5 istället för 7, för jag tänker ju inte hitta på "bara för att"
.
Sju saker om mig själv:
- Jag befinner mig just nu i en ålderskris.
- En gång sprang jag vilse och svimmade utanför ett fik på stan under Coopertestet i skolan. Hittade tillbaka tillslut och blev buren till skolan.
- När jag gick i 7:an älskade jag Blümchens skivor. Blev grym på tyska på köpet.
- Jag ÄLSKAR tema-fester. Är så roligt att fixa en outfit och sen klä ut sig
- Kan inte springa som en normal människa, armarna bara flyger och så typ går jag fram.
-Jag är ett fantastiskt flickvänsmaterial. Faktum är att jag inte kan komma på någon som är bättre än mig. ;) ;)
- Är grym på att sjunga och på steppdans..Eller inte.... Mamma säger att jag inte får sjunga bland folk. Skämmer tydligen ut mig då, möjligtvis hela familjen.

4 kommentarer:

  1. Men tack så mycket raring! :D

    SvaraRadera
  2. vaddå grym på tyska?? jag fick ju göra dina tyskaläxor ju!! kommer du inte ihåg när jag fick skriva typ ett helt häfte bokrecention till " Ein Mann zuviel"?

    SvaraRadera