söndag 15 augusti 2010

Änghagens Antik

Idag åkte vi ca 45 minuter mot Kungsör för vi skulle besöka Änghagens Antik. Många undrar hur man kommer dit så jag fotade vart man svänger av.

Första skylten så gör er redo att svänga vänster. NU! Sväng vänster.

Håll vänster och upp för lilla kullen så är ni framme.

Så, välkommen in i butiken. Bjuder på 22 bilder så njut nu. Klicka på en bild för att se den i full storlek. men måste erkänna att det var lite utplockat nu efetr semestern men fick ändå med mig saker hem för 500 kr.








Sådär då. Efteråt åkte vi in till Västerås till Countryhouse och där köpte jag en megastor lampfot. (den ni ser på sista bilden). Så har pysslat massa ikväll med att sätta fram mina nya saker samt målat två ljusstakar.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har åkt förbi den där skylten hur många gånger som helst utan att svänga in, verkar hur najs som helst :) Vet du öppettiderna?

    /Lisa

    SvaraRadera
  2. Oh, tack för hjälpen! Då ska jag se till att åka dit i helgen :)

    Har letat efter sådana här ställen runtom Västerås men de är svåra att hitta. Kanske får öppna ögonen mer...

    SvaraRadera