lördag 14 augusti 2010

Förfest hos mig

Igår var det lite förfest hos mig. Kvällen kostade mycket för jag var knäpp och var kung i baren senare på krogen. Av det fick jag även betala att min mage svider idag. Kom hem inatt utan skor (Diana kom ju hem med en sko förra veckan). Men skorna står i hallen tur nog, men mina fötter är röda och svider.
Nästa gång ska jag nog bjuda på film och massa gott istället för att festa. Klarar fan inte det här. Hahaha



En kille på festen hade ett sånt där festivalband på sig och jag tyckte att han skulle klippa bort det men han vägrade. Tjejerna var inte säre utan vi gjorde egna. "Marlenes festival".

Nåt händer, jag kan inte andas. Andra bilder är Adam och Hiro. Dom myser, det är gulligt. Adam, den här bilden kan du använda när du raggar tjejer. OK?

Jag och Albin. Andra bilden ser ni Rebecca och Diana i mitten. Dom ramlar liksom av stolan och Diana kommer inte upp så Rebecca är fast där under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar