tisdag 10 augusti 2010

Bakning

Har bakat hela kvällen för imorgon får jag besök av min bästis och hennes nya son. Vi kanske inte ens rör kakorna men det ser välkomnande ut när hon kommer i alla fall.

Gör smet.

In i ugnen.

Klara.

Dukar upp och förbereder morgondagen.

Ni ser kanske att jag har tema på fikat; Rosa, gulligt och shabby chic.

Lite pynt till dukningen.

Bilar är alltid gott.

Erkänner, plockat ur dessa färger ur påsen för att det skulle vara fint på bordet.

Bordsplaceringar. På den ena står det Josephine & Oliver (Bästis + son) på den andra står det Marlene & Hiro (Jag och ´min lilla hund).

5 kommentarer:

  1. Dte är väl meningen att man ska vända kakan åt rätt håll när man serverar den? :D

    SvaraRadera
  2. Precis! Vänd på kakan Malle! Och sluta tjura över skrivbord som inte är dina!

    =)
    ;)

    SvaraRadera