måndag 22 juni 2009

Stressa av

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har ju huvudvärk mestadels om dagen och på det migränanfall. Ligger mest i sängen och ibland i soffan. Blir helt slö av all medicin. Vissa timmar är det ändå rätt så bra. Igår eftermiddag var det bra. Inte på morgonen för då var det helvete i huvudet, men det la sig sedan. Då åkte vi hem till Lindas föräldrar och slappade.


Lillasyster.


Jag och Gabriel gör "våran grej".



Poolen. Det var helt underbart att kyla huvudet i poolen. Jag tror jag var där i typ en timme. Mycket under vattnet och simmade, sprattlade. Sträckt på alla kroppsdelar.



Gjorde övningar för axlar och nacke.


Jag och Jossan skvätter.


Sen satt vi och vilade i trappan.


Gabrile simmade förbi då och då och gav mig en puss.


Sen åkte vi hem till Gabriels syster och åt mat. På bilden ser vi Gabbes syrras sambo Mange och min syster som grillar.
.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar