onsdag 24 juni 2009

Billiga smycken på nätet

Måste tipsa er om superbilliga smycken. Så billigt att jag var tvungen att maila företaget och fråga om det fanns några hakar.

Först kan ni leta efter billiga smycken på kelkoo.se. Det var där jag fann internetsidan som jag skall beställa ifrån.

Sidan heter netGlitz.se.
Finns halsband för 35:-


Pärlhalsband 80:-


Sötvattenspärlor i bruna nyanser, 65:-


Halsband 30:-

Var tvungen att maila och fråga om det fanns någon hake. Att priserna var utan moms eller att frakten var dyr?

Fick svar idag:
"Hej Marlene,

Så kul att du gillar våra smycken:-) Tro det eller ej så är det frakfritt och momsen är inkluderad i priset. Så om det står "halsband 129:-" så betalar du bara 129:- (inga andra avgifter)."
  • Det tillkommer 50:- om man betalar med postförskott.
  • 0:- med kort.
  • Minsta orderbelopp 90:-.
Mer om villkoren står på sidan under "köpvillkor".
.
Hittar ni något annat fint som jag missat så länka gärna till smycket i kommenatrsfältet. Jag skall köpa dom tre som jag la upp bilder på.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar