torsdag 18 juni 2009

På landet var det skönt

Efter allt jobbigt igår så blev det bättre fram emot kvällen. Pappa tyckte att jag skulle följa med ut till stugan på landet och vila lite. Där är det så tyst.


Jag hänger över ett räcke och pratar med pappa.


Pappa klipper gräsmattan. Snarare gräsmattorna. Det är ju flera.



Andas och slappna av.


Min nya kompis.


Puss.


Gigantisk fyrklöver som jag gav till pappa.


Pappa klipper fortfarande gräset.


Pappas flicka.
.
Efter två timmar åkte vi hem. Sen sov jag hela kvällen, och hela natten, tills jag vaknade vid sju imorse av att jag hade så ont. Testade den nya medicinen som jag BARA får ta i nödfall. Nu, tre och en halv timme senare har jag inte ont lika ont längre. Är bara fasligt trött men inte så ont så att jag gråter. Hurra för Zomig.
.
Ha en bra dag alla läsare. Kram på er=)




1 kommentar:

  1. Hej! Jag undrar vad du gör den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest, som kommer att äga rum på Restaurang Mynchen i Stockholm. 100 bloggare träffas för att äta, dricka, dansa, mingla, knyta nya kontakter....:) 80 platser är redan bokade och de anmälda kommer hittills från Göteborg, Kalmar, Oslo, Skellefteå, Stockholm - you name it. Det skulle vara superkul om du också ville komma. Allt du behöver göra är att mejla mig eller kommentera i min blogg och säga att du vill vara med. Skriv hela ditt namn, din mailadress och bloggadress. Vill du anmäla en vän också gäller samma sak. Festen kostar 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin till maten och inhyrd DJ. Kontonummer finns på min blogg och betalningen ska in senast 15 juli. Alkoholfritt och vegetariskt finns att fås om man önskar. Dessutom får alla en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns bilder från festlokalen, delar av gästlistan och ALL info du kan tänkas behöva. Bland de anmälda hittas bland andra killbloggaren Kimza, modebloggaren Delinda, skaparna av sajten playgirl.se och Julie Hansson från Talang 2009. Hör av dig så snabbt du kan om du vill vara med! Kramar, Malin - arrangör.

    SvaraRadera