tisdag 3 maj 2016

Röjer skog med far min

I söndags for jag ut på landet för att komma bort från staden ett tag, samt hjälpa far med att röja skog.
 När vi inser att v har likadana strumpor på oss. Haha



 Förut var det massa skog här men nu kan man köra ner till vattnet och längs med vattnet.

 Gör fynd när jag rensar.

 Reklam för att ni ska börja studera;)


Min fyndhörna jag gjorde. Det har varit en industri på denna plats för länge sedan. Man kan hitta spår när man gräver och röjer lite i jorden.



 Lunchpaus och dags för grillning med grannen Roger=)






Det är gyttjemark, därav lägger vi flis på stigar så man kan gå där. Jag ska ut på torsdag igen och kan tänka mig att det blivit grönare och vackrare då. Våren är tidigare här i Västerås än i Kölsta. Medans vi har både knoppar och gröna gräsmattor här, var det väldigt grått där ute på landet.

 Ska dra upp ett träd ur år. Tur pappa har sin fyrhjuling.




 Han lyckades fint=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar