onsdag 11 maj 2016

Ny sommargarderob från CLUB XPRS

Jag behövde verkligen nya kläder. Och Antonio behövde nya shorts då han växt ur de från förra året. Sommaren kom så plötsligt och så stod vi där utan kläder.

Det har öppnat en ny klädesbutik här i Västerås som heter CLUB XPRS. Butiken ligger på Erikslund på samma gata som Jula och Biltema. De ligger precis bredvid Hööks. Jag googlade lite på dem och de har Sveriges lägsta priser på mode. Jag åkte dit och jag blev kvar där i 2,5 timmar. De hade jättefina kläder till väldigt bra priser! Något som är helt nytt med denna butik är att de har självscanning på kläderna. Vi självscannar på IKEA, på Ica maxi och på andra matvarubutiker, men jag har aldrig scannat mina varor i en klädesbutik. Detta gör att man slipper köer. Och vilken personal sen. Personalen var så trevliga, snälla och hjälpsamma.

Kläderna hänger i avdelningar men tex shortsen i början kan även hänga längre in också. Det gäller att ta tid på sig och hitta de rätta outfiterna. Jag hittade perfekta outfits som jag är supernöjd över. Till mig och till Antonio. Nu är vi redo för glassiga dagar,)
Jag kan verkligen rekommendera er som inte varit där att åka dit. De får in nya kläder hela tiden.




 
 

 
Jag köpte bästa träningshortsen ever. De är så sköna och luftiga. Tog två olika färger och har dem varje gång jag går ut och går. Hittade även en sport-bh som passade mig när jag var där och handlade. Har letat sen i vintras efter en ny men inte hittat någon bh som sitter skönt. Men Club xpris hade den perfekta sport-bhn som satt skönt och som man lätt trär över huvudet.

Min nya tränigsoutfit. Har den i två olika färger så jag kan mixa och matcha=)

2 kommentarer: