onsdag 4 maj 2016

Etiopisk mat på bryggan

Idag startade jag dagen med att gå 5 km i spåret. Sen hem för att plugga. Gabbe var hemma med Antonio idag för Antonio har skadat fingret på dagis. Han håller det i luften hela tiden och är mycket rädd om det. Fingret gör ont.

Efter 13:00 tog jag en paus och familjen åkte ner på stan och köpte etiopisk mat från en food truck, åkte ut till en fin brygga på Björnön. Vi åt mat, njöt av omgivningen, och Antonio badade fötterna.

 Antonio oh jag sitter och väntar medan pappan beställer mat.


 Chill på stan.








Det var imorse jag hittade denna brygga när jag var ute och gick. Jag stannade och gick ut och satte mig en stund. Då var det vindstilla och spegelblankt. Så vi åkte tillbaka hit på dagen för att äta.






Mannen i bakgrunden satt där när vi kom. Jag frågade om det fanns plats för fler och han sa, javisst finns de det. Han var ett mycket trevligt sällskap. =)


 Årets första!






1 kommentar:

  1. Vad ni gör mycket mysigt tillsammans.
    Härlig familj.
    Kram
    Maria

    SvaraRadera