lördag 17 januari 2015

Tentaperiod avklarad

Januari har varit tentaperiod. Som vanligt blir jag så dålig när det är tenta. Jag blir nervös, vill kräkas, mår illa, svårt att andas m.m. Men även dessa tentor tog jag mig igenom. Får återkomma om ca 3 veckor när jag vet mer om resultaten.


Idag har jag umgåtts med familjen. Jag försöker ju ha dagar helt utan plugg. Gabriel och jag har, som varje lördag, varit på köttbuffé på NOM. Sen fick vi köttkoma och har legat på soffan sen vi kom hem.

Men innan lunch idag har jag dammsugit, varit med min son, tvättat speglar, gjort rent soffan, tvättat handdukar och bordsunderlägg. Gjort rent lister och fönsterbrädor. Antonio säger att det är fint här hemma. Inte för att vara elak eller så, man den pojken suger på att dammsuga;) Vi hade musik på och jag försökte få honom att hjälpa till, men han sa, på fullaste allvar, att han ville ligga i soffan och titta på.

Nu sover både Gabriel och Antonio i soffan. Jag vill gärna göra nåt mer av denna dag då jag ändå är ledig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar