lördag 8 maj 2010



Varför en hög med papper med smink, snor och tårar på.
Tror aldrig jag gråtit så här mycket. Hulkade, fick ingen luft. Min syster tyckte jag förstörde stämningen, enda tills hon själv började störttjura.
Filen vi såg hette:
Hachiko: A Dog's Story .
Vill inte berätta vad den handlar om för då förstör jag halva filmen. Tänkte på Hiro, grät, tyckte synd om hunden, bölade, snoret rann. Vet inte hur länge jag grät, från och med olyckan på teatern med mannen och till slutet.Kan det vara en halvtimme?
Se filmen. Den kan vara lite seg men vill ni gråta så se den. Den som inte gråter måste höra av sig på bloggen och förklara sig!
Älskar min Hiro!
Hiro ligger i systers famn.

1 kommentar:

  1. Åååh jag har också sett den och jag grät nästan genom hela filmen, visste inte om jag ens skulle orka se färdigt. Så fin film! Hade huvudvärk efter av allt gråt men det va det värt.

    SvaraRadera