torsdag 20 maj 2010

Pappa och dotter-lunch

Pappa är ju inte med i bloggen så mycket för vi ses inte allt för ofta. Mest på telefon och mail. (Jobb, jobb, jobb) Nu skall han jobba lite i en annan stad så han bjöd mig på lunch så vi hinner träffas lite och få egentid med varandra.

Pizza Hut blev det. Var supergott.

SuperDuper gott. Blir hungrig bara jag tittar på bilden.

Lite grönt till pizzan.

Sen åkte vi hem till mig och drack kaffe och åt kakor.
Här är den omgjorna loftgången. Grå matta och soffa som man kan dega i. Så skönt. Somnade där igår.

Hade våran speciella t-shirt på mig så klart. Daddys Girl.
.
Skriver det nu så slipper ni fråga sen. Ja, mitt eget hår. Inget löshår i. Så här ser jag ut i utsläppt. Har haft uppsatt jämt nu på sista tiden men idag fick det hänga=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar