måndag 17 maj 2010

Tillbaka i "skolan"

Jaha. Var an tillbaka i skolan idag då jag inte fått ett nytt schea på jobbet. (Kommer imorgon).
Vi var ute och jobbade då det var fint väder. var roligt att träffa alla samt att vi hade ne underbar dag tillsammans.

Emma går med Hiro i en grund fontän. Andra gången Hiro badar tassarna idag. En gång innan i en park också.

Plask, plask.

Nästan som vid ett hotell utomlands.

Min grupp.

Emmas tatuering. Ser ni att grenarna bilder ett ord?

Här sitter vi i gräset och lyssnar på läraren.

Emma hade för övrigt dragit fram högtalere och mobilen så vi lyssnade på soft strandmusik på låg volym. Var så härligt.

Wille a.k.a The Star (enligt mig, han har ju en stjärna på glasögonen) och jag.

Gino. Ny i gruppen från och med idag. Vi önskar dig välkommen=)

Efter skolan gick en kille som heter Frank och jag till Kajen och delade på en glass. Vi var i närheten och båda skulle mot stan så vi hade ysigt på vägen.

Jag och lilla Hiro. Han fick följa med idag ja=) Försöker göra nåt kul med lillen nu när jag är lite ledig och inte jobbar.

Smultronsorbé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar